Tebuk Dara


loading...

Ilham di Grup Buku Karangkraf

SEMALAMAN Mujahadah tidak mampu melelapkan mata. Terkenangkan seraut wajah lebam itu. Berbalik ke kanan, wajah ‘dia’ muncul di layar mata.

Faktor Pengukuhan Perpaduan Kaum Tugasan Sejarah PT3 2014 ...

Faktor pengukuhan perpaduan kaum tugasan Sejarah PT3 2014. Calon tingkatan 3 diminta untuk memberikan huraian dan contoh mengenai faktor yang menyumbangkan

TAKLUKI HATIKU - Grup Buku Karangkraf

Kami, (Ilham Grup Buku Karangkraf) tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi ...

Have A Nice Day Dudes

Kakak Iparku aku ader cowunk kakak ipar ,,, mulut dier nie mcm langsi skit. pantang jmpe aq jer mesty na mara.. musty ader yg x kne. itu r ini r,,, mcm2.. dier jugak ...

Dapur Tanpa Sempadan...: ROTI JALA......MACAM MANA NAK ...

Kebiasaan roti jala kita makan dengan kari, kuah gulai atau sambal tumis, yang ni ikut pilihan masing2. Pada mat dengan semua pun boleh. Sebab ada baki sambal tumis ...

penyidai baju jimat ruang | ! nama saya nadia

taraaaaaa, ni la penyidai baju jimat ruang yang aku gunaaa. :) kenapa aku cakap dia jimat ruang, sebabbb bila tak nak guna, kita boleh tolak dia rapat ke dinding ...

PARU-PARU BERAIR | Rawatan Alternatif Mahsuri

key October 21st, 2009 14:26. salam..baru2 ni kwn sy mngalami masalah paru-paru berair.. skrg da masuk peringkat ke-2.. sy tlalu risaukan dia skrg di tahan di wad utk ...

Kamal Adli Terkejut Lihat Gambar Intan Ladyana Ditemani ...

Fuh~~ Pasti hancur remuk hati Kamal Adli. Walaupun sudah putus cinta dengan Intan Ladyana, Kamal Adli melahirkan rasa terkejutnya apabila melihat gambar Intan

Laman Web Rasmi Jabatan Kemajuan Masyarakat (KEMAS ...

Jabatan Kemajuan Masyarakat atau lebih sinonim dikalangan khalayak umum sebagai KEMAS adalah lanjutan dari Bahagian Pelajaran Dewasa yang telah ditubuhkan pada 1961.

APA KATA PEMILIK-PEMILIK PROTON SAGA BLM ? SHARE YOUR ...

APA KATA PEMILIK-PEMILIK PROTON SAGA BLM ? SHARE YOUR OPINION ABOUT PROTON SAGA BLM HERE. Proton Saga BLM kepunyaan pembaca setia kami, Saudara E.J. Seperti yang kita ...


Gaya Rambut GirlBand K-Pop

Model rambut Min Kyung Davichi

...UEE After School Sosok UEE memang dianggap sebagai salah satu gadis impian di Korea Selatan. Member girlband After School ini bahkan sudah lama memelihara rambut panjangnya. Justru dengan rambut lurusnya yang panjang, UEE tampak lebih tomboy dan cuek daripada ketika rambutnya keriting yang membuatnya lebih feminim. Dara 2NE1 Member girlband 2NE1 ini memang sudah berusia 29 tahun pada 2013...